Referral Adsterra 1

cerpen tolong jangan buat saya macam ni

Jangan buat saya macam ni Rayu Farhan. Sayang jangan lah pandang macam tu malu lahTergelak aku bila dia kata begitu masih lagi ada sifat malu-malu kucing dia haha.


Cerpen Sintaksis

Aku siap tolong eja lagi tauSusah nak jumpa perempuan yang baik hati macam aku ni.

. Ingat pesan Ibu ni Pesan Puan Aisyah. Jelas mata Wina merah. Tapi bagi saya tak.

Jangan nak duduk rilek je. Pegang elok-elok sikit kesayangan saya tu. Cermin mata diwajahku saja ditarik ke depan sedikit.

Di hadapannya Danial Farhan masih merayu penuh harapan. Saya lahir dari perasaan cinta yang kotor. Siapa pulak perempuan ni.

Tolongtolong Mariam mengerutkan dahi. Harap betul la bilik ni Aliesya berdoa di dalam hati terasa asing ditempat macam ni. Jangan buat aku macam ni Dia mendapat tahu petang tadi Zahira tidak hadir ke kelas.

Saya merayu Mikael terkejut. Tolong kakak kamu buat kerja rumah ke apa-apa jelah. Kawan saya kata cara macam ni agak KURANG SELAMAT.

Nak menganalisa adakah itu suara lelaki mahupun perempuan sebab dia rasa 5050. Nurin bila kau nak taubat dari buat kerja gila macam ni bebel Nabila panjang. Its okay kalau kita ada buat silap.

Farhan memerhati Rozana teman. Bila nak bangun awal pagi macam ni untuk jalankan tanggungjawab sebagai hamba-Nya mata memang susah nak bukak besar-besar. Sukalah tu tengok muka bengang aku.

Takut ibu tak dapat terima alasanku. MUKANYA diangkat apabila mendengar derap kaki seseorang yang berjalan ke arah pintu pejabat bosnya. Indah bangkit menuju ke bilik air dan mengambil wudukNak mandi pagi-pagi macam nimemang Indah tak tahanAgaknya Irfan dah biasa mandi pagi-pagi buta macam ni.

Aku jeling tajam sambil betulkan semula cermin mata. Tolong jangan ulang kesalahan diet saya ni Dalam proses kita nak berjaya lakukan sesuatu. Tangan Qilah licin sebab baru habis cuci pinggan mangkuk jadi tangan masih lagi bersabun jelas aku yang sememangnya semakin takut.

Hati Aku Milik Aku. Tangannya menggoncang-goncang pagar rumah yang berkunci itu. Semua yg berada dalam bilik tersebut terkejut termasuk lelaki itu.

Bibirnya diketap geram menahan rasa panas yang menerjah dalam hati. Kompilasi Cerpen Vol Vi By Syamnuriezmil Novel Adanya Engkau Karya Ieya Sya Lazada Novel Cinta Fiksyen Lelaki Pertama Karya Publika Sdn Bhd Shopee Malaysia. Saya bersalah sangat ni sayang tak perlu rasa bersalah Terdiam.

Tapi hati saya terluka dengan cinta. Tak salah saya tolong kalau memang awak tak boleh buatakhirnya Wina bersuara sambil mencapai botol di tangan Hilmi. Cinta yang menganiayai abah saya.

Selalunya Zara yang akan hantar baju tempahan tapi hari ni anak dia sakit pulak. Saya lahir kerana cinta macam tu tapi saya terus. KAU YANG BERNAMA SERI.

Sebab kebanyakkan customer saya saya hanya berhubung menggunakan email Gtalk atau YM. Dengan nada tegas abang rambut afro tu sua gitar dekat aku. Dia bagai terpempan mendengar kata-kata ku.

Hati mula dup dap. Encik tolong jangan buat macam ni dekat abang saya. Pada mulanya dia tidak mngesyaki apa-apa kerana beranggapan Zahira keluar dengan.

Abangtolong jangan senyap macam ni. Mana tahu abang dekat sini. Di saat semua orang menyalahkannya tapi Syahirah tidak.

Kau Yang Bernama Seri. Sakit hatinya melihat Nurin yang seperti tidak mengendahkan bebelannya itu. Senang macam ni kita nikahkan je diaorg berdua ni habis cerita sampuk walid yg tadi kelihatan tenang.

Rahsia apaTanya aku serius Sahaja aku nak tengok reaksi. Its okay kalau perjalanan tu tak perfect. Ada je yang nak bergayut kat kelopak mata.

Nak tak nak aku terpaksa capai dan di galas gitar tu di belakang. My heart is for you.


Cerita Cinta Suami Isteri


Kcadd 1 Nella Wattpad


Cinta Jesika


Dcck Isteri Kedua Banyak Duka Dari Bahagia Utusantv


Form 5 Spm Textbook Orang Macam Ini Parang Panjang Saja Ubatnya Helen Ang


Dialah Di Hati Cerpen


Pernah Benci Mia Azwari Novel Baharu Novel Pbakl Novel Melayu Baharu Pbakl 2022 Shopee Malaysia


Kompilasi Cerpen Vol Vi By Syamnuriezmil


Gajah Fuaddddddddd Mf Twitter


The Gaana Song Music Video Featuring Gaana Girl Youtube


Nor Syima Cerpen Jangan Cintai Aku


Blog


Cabin Of Fantasy Cerpen Kerna Terpaksa


Wirelesscctv Dah Siap Kene Berleter


Cinta Jesika


P6245104 Am7 Animation Galerie Photos


The Dansant 3 Am7 Animation Galerie Photos


Naza Citra Kia Carens Specification Cheapest Mpv Review


Isteri Tak Mampu Layan Aku Pada Malam Pertama Aku Tak Tahan Dah Info Rakyat

You have just read the article entitled cerpen tolong jangan buat saya macam ni. You can also bookmark this page with the URL : https://indonesiadifawona.blogspot.com/2022/10/cerpen-tolong-jangan-buat-saya-macam-ni.html

0 Response to "cerpen tolong jangan buat saya macam ni"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

close
Latihan Direct Link

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel